الثلاثاء، 17 فبراير 2009

مدينه الأحزان


هيا نعلن سويا افتتاح مدينة الإحزان
فقلبي الغاضب يعلن تبرئة من غدراتك
يا نهرى الثائر هيا تقدمي فأنتي من خلقتي أحزانى
واليوم أصلبك على باب مدينتي
أيتها الملعونة في مدينة قلبي
امسكي سكينك البارد لتفتتحى مدينتك التي أنشأتها
يا من أطفئتي شموعي بدموعي بل بدمائي
أنى أعلن طردك
يا من كان قلبك كأحجار الصوان
يا من كنتي السبب في علتي اخرجي من مديني

هناك 16 تعليقًا:

غير معرف يقول...

احرقينى يابت وخلصينا اية يابت دة حسيبى الله ونعم لوكيل
اية كل دة دة لمين دة ولية انا استحق كدة معتقدتش

غير معرف يقول...

وجعتي قلبي بجد ليه كم الحزن والاسى هاد
مابتستاهل كل هالشعور

الله يهدي بالك

غير معرف يقول...

صديقتي
ايه البوست الحزين والجبار والمخيف احنا كنا بننتظر بتكملة هالمسلسل الفظيع المريع والكل حاطط ايده على قلبه للبطلات الي حيموتوا بعض في النهايه انا عارفه كده على فكره وهياتني حرقتلك النهايه ... المهم تفاجأيني بمدينة الاحزان وعلى بوابتها حتنصبي مشنقه وتعلقي مين عليها ؟؟ ربنا يستر ايه ده وبعدين اقولك حاجه اصلك مش حتقدري تطردي حد من مدينتك لانك انتي الي دخلتيهم هالمدينه
هو انتي الملك والا الحاكم بامر الله هناك
معلش انا بقول الطيب احسن وارجعي لتكملة اجزاء المسلسل الثلاثين
حنكمله معاكي ونشوف اخرته ايه .
دمتي بحب مش بحزن

غير معرف يقول...

الله اكبر الله اكبر..اغيب ثواني ارجع الاقي 4 كومنتات..انتي ماجراهم يا بت ولا ايه؟
انا لسا بقول احط كومنت بعدين بقول بدري لسا ملحقش ينزل..اجي لالاقي الدنيا زحمه كده..لا وايخ خيانه كمان..انجل تتسلل من ورايا وتحط كومنت عالكتيمي..
الا صحيح يا حياتي انت عامله بالبت ايه لما هي هتحرقك وتصلبك وبالاخر بتحلقلك عالزيرووووووو
خلاص يا موني المرادي امسحيها بدقني كفايه عليها الحرق حرام بلاش حكايه الصلب دي بتوجع:)))يالله يا بت يا حياتي عدي جمايل اهو مش هتتصلبي هتحرقك بس ويا تموتي يا تتشوهي انت وحظك بقا:)))))))))

لا بجد هو في ايه..ميكنش البوست ده بعظمته وجبروته موجه ليا..داهيه يا بت لاكون انا الضحيه............!!

هتبقي ارمله يا انجل..الودااااااااع

غير معرف يقول...

بجد صدمتينى فعلا ... يا ريت نتفق أتفاق .... بلاش بوستات لونها اسود تانى بجد فعلا بيوجع القلب من غير فايدة

كمان انا دائما بقرالك بليل و مش عاوزة أحلام وحشة

تمنياتى بالحب الدئم

غير معرف يقول...

عاشقة ... شوفتى يا سيتى ان طريقتى فى الكتابة بتشبهلك لدرجة انهم فاكرينك بتكتبى لنفسك...هههههه

علشان تعرفي انى ممكن أنافسك وأكتب قصص ههههه.......

تحياتى ومستنية باقى الاجزاء

غير معرف يقول...

كدة كدة تجيبلى الكلام من ا؟؟؟؟؟؟ الصغير والكبير ماشى قولى لى البت دى تسكت بقا

غير معرف يقول...

حبيبى وروحى وقلبى يا حياتى

سيبى الا يقول يقول وهو بزمتك حد يصلب روحة دة انتى قلبى وانتى كيانى مش مدينة بس انتى العالم ومافية انتى الحلم والحقيقة انتى البسمة الا منورة عمرى

بحبك اوووووووى وبطلى تحسبنى عليا ياغلسة بعشقك

غير معرف يقول...

انجل

انا زعلانة منكم انتوا هتصلبوا على ابواب نيويورك لان كلكم انتقدتونى فى القصة قولت اجى اطردكم وابعثكم لمدينة الاحزان

الله يهدى بالى وبالك

غير معرف يقول...

ريما ريم ريمووو

انا الحاكم بامر الله ادخل واطلع الا يعجبنى وبرضة مقموصة منك بس بموت فيكى لانك ارق صديقة واخت وقلبك ابيض زى الفل

دمتى بكل الحب

غير معرف يقول...

رورو
انة الحب الذى يجعل الاصدقاء من ياتون مش باجرهم

هصلب واحرق كل من ينتقدنى فى قصة فتافيت السكر وقد اعذر من انذر واياكوا حد يفكر ميجيش يعلق هقتلكم واصلبكم على باب البلوج

غير معرف يقول...

دودو

دة انا نفسى بتمنى اعرفك اكتر
عموما وجودك شرف ليا مش شبة ليا واوعدك مش هنكتب حزن تانى علشان الكوبيس نكتب فرح علشان تحلمى بيا

تحياتى

غير معرف يقول...

ايه يا بنتي انت عمال توزعي حب واحاسيس وعندي انا عايزه تصلبي وتحرقي!!!
لا وعلى ايه انا اخد حبيبتي ونغادر مدينه السلام بتاعتك
سلامات

غير معرف يقول...

يالهوى رورو

هصلبك انتى طبعا لا انا هصلب الناس الوحشة الا معرفهاش الا فى مدونة الرفرش اياكى تنسى الرفرش دة ونبى

دة انتى الا هتسندينى اجى احرقك دة انتى الحتة الا جوة جوة جوة بس يا خوفى من حد تانى بعد جوة دى هو الا يصلبك

صباحك اوف وايت على ابيض واسود

غير معرف يقول...

خير يارب انشاء الله؟ مادام القلوب بينكم عمرانا بالحب ليه الكلام ده؟
مجرد غازات ولا ايييه

غير معرف يقول...

مثلية

اية الجمال والروقان دة يارايقة ونبى حسيتك جاية وكلة قتل بعضة وبتقولى هو فى اية

دايما قلوبنا عمرنا بالحب والخير بس احيانا الواحد بيحب يطلع الا جواة بدال ما يموت قهر وغيظ

واحد عصير لمونادة للرايق


تحياتى