الأحد، 15 فبراير 2009

فتافيت السكر 3


استيقظت أحلام على صوت جرس الباب شعرت أحلام أنها لم تأخذ قسط كافي من النوم نظرت في ساعتها لم يمضى غير نصف ساعة على مغادرة هدى سمعت الجرس مرة أخرى استيقظت وتوجهه إلى الباب شاهدة هدى
أحلام : هدى خير في أية
هدى : أنا آسفة جدا نزلت ومعرفتش أروح اخدت باص ودانى مكان مختلف وسالت شعرت ان مش عارفة اعمل اية رجعت تانى
احلام : وهى تضحك اتفضلى مش قولتلك نامى وهوصلك وعلشان اعرفك الطرق والموصلات تعالى
اخذتها احلام الى غرفة نومها واعطتها ملابس للنوم
احلام : يلى غيرى هدومك وتعالى نامى
هدى : طيب تسمحيلى ادخل الحمام
احلام : اتصرفى برحتك اكنك فى بيتك منتظراكى غيرى وتعالى
دخلت هدى وقامت بتغير ملابسها وجدت ان احلام اعطها شورت وبدى قامت بتبديل ملابسها وخرجت فوجئت بان احلام خلعت الروب وكانت ترتدى قميص شفاف اسود يظهر اكثر ما يخفى نظرت هدى اليها وداعبتها
هدى : اية الجمال دة يا أحلام هما الرجالة عميوا
أحلام : أحسن خليهم عمى تعالى انتى واتجوزينى رأيك اية
هدى : ياريت ينفع انا موفقة
تقدمت هدى الى السرير ببطئ وهى تنظر الى احلام التى كانت ماتزال واقفة بالقرب من السرير وشعرها كخصلات من الحرير الاصفر ينسدل على ظهرها واكتافها وابتسامتها التى تسحرك ببراءتها وجسدها الممشوق وصدرها المشدود دون حمالة صدر الذى يظهر بوضوح تحت القميص جسدها الأبيض الناعم كجسد طفل مولود كان هناك تناغم بين جسد أحلام والقميص الذى ترتدية كأن بينهم سنفونية الحياة
أحست أحلام بنظرات هدى فشعرت بان جسدها يرتعش
أحلام بصوت منخفض : انتى هتفضلى بصلي كده مالك متيجى تنامى
هدى شعرت بالتوتر لا تعرف ماذا حدث لها لقد تذكرت ما حدث وهى في المدرسة الثانوية عندما دخلت الحمام وشاهدت صديقتها تقبلان بعضهما لم تعترض ولم تقول شئ بل ظلت واقفة مكانها تشاهدهم
أحلام : اة شكلك هتنامى وانتى وقفة أنا تعبانه وهنام دخلت أحلام إلى السرير
هدى : لا اسفة انا جيت اهو
دخلت هدى بجوار احلام وكانت احلام تعطى ظهرها لهدى كانت تعلم أنها لو شاهدت هدى بقربها احتمال تفقد عقلها وتقبلها استمرت احلام على هذا الوضع وهى تشعر بجسد هدى قريب منها وبحرارة جسدها وبأنفاس هدى التي تسمعها بوضوح
احلام : هدى انتى لسة صحية
هدى : اة اصل مش بعرف انام فى مكان غير سريري دة أنا يدوب لسه متعودة على المكان الا سكنه فيه
احلام : حاولي تغمضي عينك وهتنامى
تمنت احلام ان تنام هدى لتنتهى هذة الليلة فأحلام لم تكن تعلم هل تريد هدى جنس واحتياج ام انها شعرت بحب ناحيتها ولكن لم تستطيع ان تفاتحها بانها احبتها
هدى قطعت الصمت الذى اصبح يسود ولا يظهر الا أنفاس ساحنة سواء من هدى أو أحلام : ما أنا بحاول
كانت هدى تنظر الى كل جسد احلام ولا تعلم ماذا حدث لها تفكيرا توقف اية دة مستحيل اكون انا كدة لا طبعا عيب غلط الا بيحصل دة لازم انام وابطل تفكير كدة ، اعطت هدى ظهرها لظهر احلام لكى تقاول نفسها وشهواتها والتفتت احلام واقتربت من هدى واحتضنتها واقتربت منها حتى اصبح جسدهما متلامس
احلام يلى بقى نامى هحضنك ونامى
هدى قالت فى داخلها تحضنى اية بس هو انا مستحملة كدة لما تحضنينى يادى الليلة الا مش هتعدى سرحت هدى باحلامها فى احلام ولكن التعب غلبها فنامت ونامت احلام وهى تحتضن هدى .

هناك 19 تعليقًا:

غير معرف يقول...

اموووووووووووووت انا بالاكشن ايه ده يا بت..عظمه على عظمه..راح الهزار وجه الجد..اموت انا بالجد..بصي يا موني لو كل الاجزاء على الريتم ده استمري وربنا معاكي
انا غيرت رايي على فكره..اصل انا عيله:)))) مش عايزه اعرف النهايه..بس بشرط تكملي الجزء ده بالزات وتحزي حزوه..
الاحساس الا وصفتيه على فكره واقعي جدا ورائع..حتى لو كتير من البنات بتتنكر للاحساس ده وبعتبره احساس عابر بس هو فعلا موجود تقريبا جوه كل وحده..
منتظره المشهد القادم..اقولك نطي عالمشهد الخامس:))))))))))))))

بصي مبقاش عندي صبر بس هتصرف يا مزه
امممممممممموه

غير معرف يقول...

عاشقه حبيبتى


بغض النظر عن اختلاف العلماء فى تفسير هذه الايه

احنا مش بنفسر على مزاجنا ولا بنخترع تفسيرات دى كلها اجتهادات علماء مش لازم تنكريها

ولا تنسى قول الله تعالى ولا تقربوا الزنا انه كان فاحشه وساء سبيلا

لو تلاحظى ان ربنا مش قال لا تزنوا

لاء

قال ولا تقربوا الزنا

ربنا بيحذرنا اننا بس نقررررب

يبقى ازاى بتقولى انك ضد اى شىء يخالف شعائر الله

وهو عشان الزنا درجات يبقى احنا ممكن نأخد ببعض الدرجات ونترك درجات

ولا تنسى قول الله تعالى

وتحسبونه هينا وهو عند الله عظيم

وبالنسبه لقولك انك لا تدعى الى المثليه

طب ازاى؟

ده انتى عامله مدونه وبتقولى فى العلن انك مثليه وتنشرى قصص عن المثليات وتقولى الاسباب والمبررات للمثليه وبتطالبى بحقك فى المجتمع ككونك مثليه

كل ده ومش بتدعى الى المثليه

؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اختى

كلنا خطائين بس مش بنجاهر بذنوبنا

مش بنفضح نفسنا

عارف ايه اللى اعظم من الذنب

اللى بيعمل ذنب باللي وربنا ستره يصحى الصبح يفضح نفسه

كل امتى معافى الا المجاهرين

والعياذ بالله

اختى

الاحاديث فى هذا الامر واضحه وصريييييييحه جدا جدا

بلاش تكابرى

طب بصى

احنا نصحنا وعملنا اللى علينا

بلاش تجاهروا بكده

بلاش بجد ارجوكى فى بنات كتير كده ممكن تتفتن

ربنا بيسامح العبد ما دام عمل ذنب واستغفر انه تواب رحيم لكن العبد يجاهر بالذنب ويفتخر به ويدعوا اليه ده ليها وضع تانى خالص

اختى

انا بحبك فى الله

انتى اختى فى الاسلام

انا خايفه عليكى

وعايزه مصلحتك

ونفسى اتواصل معاكى دايما وازور مدونتك ونتبادل الاراء

وعشان خاطرى بلاش تقولى على اختك بغبغانه

عشان انا مش احب اقول عليكى كده

انا جبتلك ايات واحاديث واذا كان العلماء اختلفوا يا ريت تتقى الشبهات

احنا فى زمن فتن واختلطت علينا الامور بس عشان نكون فى الضمان يا ريت نتقى الشبهات

فكرى فى كلامى

تحياتى ليكى

غير معرف يقول...

لسلام عليكم

الاخت ريمان ارسلت لكى ردى عندك وبقولك ان انا لا شيطان ولا بدعوا لاى شئ يخالف تعاليم الله
ولكن لا اقبل من احد ان يحاسبنى ، حاسبوا انفسكم قبل ان تحاسبون غيركم فانتم لستم باهل لهذا وليس لخطا فيكم ولكن لانكم انتم بشر خطائين

لا اعلم ماذا استفتى من كل ما حدث اتمنى اعرف رايك ماذا عاد عليكى او على غيرك انكى جادلتى ويمكن موضوعك جعل البعض يتشوق ان يفعل ذلك وجعلتى البعض يقع فى خطى النقل والتحريف للقران والسنة

جزاكى الله خيرا عن مافعلتى وجعلة فى ميزان حسناتك بس يارب تكونى لقيتى علاج وتقوليلى بجد الحل اية انا بعترفلك اهو ان انا غلط يلى بقى امسكى بيدى حتى تاخذى الحسنات واما فقد وقعتى فى المحضور لانك ساعتى على نشر الفساد بدون العمل على تصحيحة وتركتية

تحياتى لك

غير معرف يقول...

رورو

انا هنط على الرابع وبعدها الخامس والسادس بقى كارثة اتمنى من كل المنتقدين ان يشوفوا الجزء السادس والله هيعجبهم هيجى على هواهم والله سكر سكر

هبعتلك بينى وبينك حتة من القصة فى الخباثة

اموووووووووووواة يا رورو

غير معرف يقول...

بجد حلوة قوى قوى . احساس عالى جدا جدا بجد انا مش قادرة اصبر لبكرة

اسلوبك فى الحكاية لمس قلبى قوى يا شيخة دا أنا حسيت انى قاعدة معاهم

شوفتى بقى انك لما بتركزى في الرومانسية بتكونى عسل أزاى ... هههههه

مستنياكى بكرة .....

غير معرف يقول...

khawater7or.blogspot.com
تحياتي

غير معرف يقول...

عزيزتى دودو

انا مركزة على الاخر ويارب يعجبكم القصة للاخر وتعيشوا مع هدو واحلام فى الاحداث وفى اخر القصة هعرف رايكم

تحياتى لاجمل دودو

غير معرف يقول...

انت حر

مالك زى مايكون حد جيبك بالغصب علشان تدينى اللنك لا سلام ولا كلام

تحياتى

غير معرف يقول...

عاشقه حبيبتى

هههههههههههه

انتى بتورطينى بقه

بس ورطه جميله ممكن اخد منها حسنااااااات كتييييييييير

والله المستعان

انتى قولتى انك بتعترفى انك غلط ودى بدايه مبشره بالعلاج وقولتى لى اقولك الحل واخد بايدك واساعدك

(اتمنى انك مش تكونى بتهزرى وتاخدينى على قد عقلى )

المهم


انا هقول لحضرتك بعض طرق العلاج وان شاء الله ممكن يبقى فى اضافات وانا هتواصل معاكى ان شاء الله

اختى

*داومى على صوم النوافل بوجه عام ، فالصوم فيه كبح للشهوة وتخفيف لحدتها ، وقد حث عليه النبي صلى الله عليه وسلم للذين لا يستطيعون على الزواج .

( حبيبتى جربى بجد الصوم بجد ده طريقه فعاله جدا اقولك ليه لان الواحده اما بتكون صايمه مش بتفكر فى اى شىء غير الاكل وامته المغرب يأذن عشان تفطر فبالتالى مش بتفكر فى اى شىء تانى )

*· انصحك بممارسه الرياضة بصفة عامة أو القراءة والأنشغال بأمور تعود بامور تعود عليكى بالنفع

*قومى كل يوم بالاسترخاء في مكان هادئ وجلب صورة الفعل الشاذ إلى مخيلتك ثم تقتيمها وتسويدها وتصغيرها وجلب صورة العقوبة والشعور بالألم حتى تقترن الصورتان مع بعضهما البعض.




*ابتعدى عن رفقاء السوء وأختارى الرفقة الصالحة.( مهم جدا)

*ادعى الله ان ينعم عليكى بالزوج الصالح الطيب

*غضى بصرك عن المحرمات سواءاً في الشارع أو عبر الصحف والأفلام

*تعرفى على عوامل الإثارة :اى قومى بإحصاء عوامل الإثارة الجنسية الشاذة لديكى..


* قومى بتفادي هذه العوامل قدر الإمكان. ومنها غض البصر الذي نمارسه جميعا للوقاية من تأجج الشهوة.




اسال الله ان ينفعك بهذه الطرق اختى وان شاء الله هحضر ليكى المزيد

الله المستعان

غير معرف يقول...

كل فالنتين و انتي طيبه

حلوه الاغنيه اوي اوي انا اول مره اسمعها النهارده سمعتها من شرين في البيت بيتك و حبيتها اوي و لاقيت مصر كلها عارفاها الا انا

قريت ال3 اجزاء النهارده و مستنيه الباقي

غير معرف يقول...

ريمان

جزاكى الله خير بس احب اعرفك ان الحمدلله بصلى دائما وبصوم وعارفة ربنا واديت فريضة الحج 3 مرات واكتر من 8 عمرات

وشكرا ليك وللنصائح بس انتى وغيرك بجد مش فاهمين المثليين خالص انتوا الصورة ووصللكم من الافلام الاجنبى او الثقافة الاجنبة

عموما صوبعك مش زى بعضها وهناك الطيب والخبيث .


تقبلى تحياتى

غير معرف يقول...

emy

اشكرك على كلماتك والحمدلله ان الاغنية عجبتك وانا بهدهالك فى يوم الحب وانشاء الله تعجبك القصة وابعتلك منها نسخة هدية


تحياتى

غير معرف يقول...

اولا صباح الخير
يعني والله حرام الحاجات دي عالصبح انتي معندكيش اخوات بنات ولا ايه

انا طبعا قريت القصه كلها ومستنيه الباقي لأن احلام عجبتني قصدي القصه حلوه اوي
هههههههه
اول مره اقرالك قصه و اسلوبك جميل بس ياريت الجزء اللي جاي تخفي منه الحاجات اللي بتبوظ اعصاب الناس عالصبح
نهارك فل:))

غير معرف يقول...

عزيزتي
اولا مسا الخير
اليوم قرأت كل الاجزاء بجد القصة تجنن وفيها فصول واقعية جدا فانا بستعجلك على الجزء الي بعدو بس يكون على نفس المستوى الجزء الثالث او اعلى شوي ؛ )

عجبني ردك عريمان بالذات حتة الطيب والخبيث حسيت بحالي بشوف نبيلة عبيد بفيلم رابعة :))
صدقيني في ناس مش حتفهم مشاعر المثليين ورح يبقى بفكرهم ان المثليين كائنات غريبة تستحق القتل

ودمتي بالف خير

غير معرف يقول...

والله ابدا بس كل الحكاية القصة شدتني علشان كده كتبت اللينك ورجعت تاني اشوف القصة
ممكن لو كاتبة القصة على ملف وورد تبعتهولي على الميل علشان بصراحة اسلوبك حلو جدا في الكتابة
متزعليش والله اسلوبك شدني علشان كده قلت هكتب تعليق مخصوص عن القصة بس طلع ليها جزء ثاني
:)
تحياتي

غير معرف يقول...

عزيزتى مثلية

انا مسكة نفسى ومش عايزة اغوط اكتر من كدة علشان الرقابة واخواتى البنات

بس دعواتك اعرف اخلص القصة لان كتبت نصها ولسة النهائية

تحياتى لك ولكلماتك الا تجنن

غير معرف يقول...

عزيزتى انجل

والله العالم الا عايشين فية بقى فية كل غريب وكل واحد يقولك انا صح وانت غلط اكن العالم كلة بقى انبياء

واليكى الجزء الرابع ولكن احب جزء عندى الخامس بعد غدا انشاء الله

نورتينى يا انجل

غير معرف يقول...

العزيز احمد

والله هبعتلك القصة وعد منى بس اخلصها لان لحد الان انا بكتب على مراحل وادعيلى اعرف افقلها احسن هيبقى شكلى وحش اووووووووووى


منورنى دايما يا احمد
تحياتى

غير معرف يقول...

تمشي الي طريق معلوم