الجمعة، 6 فبراير 2009

حبيبتي انك لا تعلمين



حبيبتي أنتي لا تعلمين عندما أسافر ماذا يحدث لي
اشعر بان الشمس تختفي والقمر يغيب
اشعر بان لون السماء الزرقاء الصافية جلس عليها رسام واصبغها باللون الأسود
اشعر بان كل خلق الله اتشحوا بالسواد حزنا وحداد على
اشعر أن الهواء الصافي بنسماته الرقيقة أصبح دخان يخنق رئتي
حبيبتي لا تعلمين عندما لا أراك ماذا يحدث لي
تصبح ساعاتي سوداء ارتدى وشاحا اسود لا يفارقني
ارتدى شارة سوداء على عيني وإذني وقلبي
أرى كل شيء حوالي باهت ليس له لون ولا طعم
حبيبتي انك لا تعلمين عندما لا اسمع ضحكاتك ماذا يحدث
اشعر أن أيامي متشابهة تضيع ضحكاتي
كأني قد نسيت بسمتي وضحكاتي بين أحضانك
أصبح كمن وضع بداخلة سكين ولكن مازال على قيد الحياة
تتساقط دموعي حتى تنسى عيوني أنى ابكي
حبيبتي انك لا تعلمين عندما نفترق ماذا يحدث لي
لا اعرف سوى الصلاة لربى لكي تشرقي عليا بنورك
أتوسل إلى الله وابكي تضرعا أن لا نفترق ثانيا
حبيبتي يا أجمل حورية
حبيبتي يا من اشتاق إليك
حبيبتي اقبلي اعتذاري فليس بيدي الفراق

هناك 10 تعليقات:

غير معرف يقول...

مهما تبعدى هتفضلى جوة قلبى ورحى

غير معرف يقول...

حبيبتى وعمرى
عمرى ما اقدر ابعد لان انا مخلوقة علشانك وليكى بس

بحبك

غير معرف يقول...

ايه يا جماعه هو انا داخله بيت عزا بالغلط ولا ايه ..لا حول الله كان راجل طيب
متوحدوووووه يا جدعان وبلاش التشاؤم ده كلها كم سنه قصدي كم شهر وتكونو بحضن بعض ..الله متضحكو ولا ...
اود من موقعي هذا ان ارحب بحراره بالاخت حياتي هتستمر بعالم المدونات وابشرك هتشوفي العجب يا بت ..بس يالله دوئي يا حياتي مش خساره فيكي
عاجبني اسم المدونه..هفضل احب فيكي للصبح ولا حد واخد باله :) حياتي راحت وحياتي جت ويمكن اعمل مش وخده بالي واقول روحي ولا البي ال ايه اتلخبطت باسم المدونه؛)
منورين حضراتكم وحشتوني موت

غير معرف يقول...

انا وهى
انتى دخلتى سخنة اوى علينا بعد الشر علينا ولما تزرونا خفوا شويا علينا

ونبى انفع الف اغانى والله ضحكتينى يا رورو انتى بتعلقى وعاملة اوف لاين ماشى استنى عليا هوريكى

وحشتنيى افتحى المدونة بقى خليكى جدعة علقة تفوت ولا حد يموت

غير معرف يقول...

يا خراشي ياخراشي انت بتقوميني على انجل ولا ايه بتحرضيني على انقلاب يا بت طب ده انا بتنفس بامر من انجل وبكح باشاره من انجل وعايزاني اتجرا واعمل مدونه حته وحده لا يختي بخاف اه وعراي المثل من خاف سلم
غيري تصريحاتك عشان حبيبتي يومين وتنور دنيتي وقد اعذر من انذر
اموت بنفسي وانا بريئه وقطه مغمضه:)))

غير معرف يقول...

اهلا بعودتك
وكلامك الحلو والجميل اشتقناله فعلا
يا رب يسعدك دايما وتفضلوا مع بعض
مع حبي

غير معرف يقول...

على فكرة انا قربت اعيط منكم انتو الاتنين :(

طيب انا ايه ذنبى ؟؟ هو انتى تبعدوا عن بعض وتكئبونى انا ؟؟ اين الفرفشة والنعنشة ؟ مش معقول كده يا جماعة حقيقى

يعنى انا عندى قالبة الدنيا مراجيح وانتو هنا متشحين بالسواد

يا للهول :)))

...................

معلش يا قمر الايام بتفوت جرى وان شالله الله ربنا يجمع شملكم قريبا جدا انا هدعيلكم :)

تحياتى يا جميل

غير معرف يقول...

رورو يالهوى يالهوى ياخراشى٠ياخراشى ونبى لا بلاش كدة أحسن اصدق دة احنا دفنينة سوا
بس هبلع بمزاجى عموما أتمنى وصول سريع لانجل بسلامة اللة وتديكى تصريح
تحياتى ياخراشى

غير معرف يقول...

صديقى ريما
ربنا يسعدلك انتى ايامك ويوفقك انتى الا كتاباتك احلى واجمل يا ارق صديقة

‏ تحياتى

غير معرف يقول...

سما سيمووو بكيزة
ختامها مسك أخر تعليق قبل ما انام كلكم مسكنى انتى ورور تريقة حسوا شوية بينا
اصبرى عليا بس افوق واجمع نفسى هقلبلك المدونة سرك وقهوة كتكوت
هتشوفى أحلى كلام بس حضرى اللب والسودانى الا بالعسل ياعسل

نورتى يا سوما