الخميس، 5 فبراير 2009

وحشتونى

هناك 9 تعليقات:

غير معرف يقول...

وحشتيني قوي ...... استنيناكي كتير
تصدقي كنت لسه ببعتلك مسج حمدلله على السلامه فجاه لقيت مدونتك قدامي ...
اهلا بعودتك من تاني ...
ما تببقيش تعمليها ...
بتستناكي حاجات كتيره عندي .
بعدين شو هالاغنيه الحلوه والمعبره عن سعادتك
كده السفر يعمل فيكي
يا رب دايما

غير معرف يقول...

يا مرحب يا مرحب منوره يا حجه ؛) نورتي سماء المدونات كانت ضلمه من غيرك
حمدلله على سلامتك بجد الك وحشه كتير اشتقتلك

غير معرف يقول...

نورتى مكانك

غير معرف يقول...

هي حياتي هنا كمان يا مرحب يا مرحب تسدقي بالله متكيفه انا انك انضميتي للحزب الوطني كانت نقصاكي يا عمري قصدي يا حياتي بس تسدقي برضه اسم حلو عمري هيستمر حبي هيستمر البي هيستمر وانا برضك هستمر؛)
ايووووووه ..

غير معرف يقول...

صديقتى ريم
الشئ الوحيد الا استفدتة من المدونة انى اتعرفت بيكى انتى بجد صديقة طيبة جدا والله يديم الصداقة والخير بينا

تحياتى ليك

غير معرف يقول...

حياتى هتستمر

مكانى جوة قلبك من غيرة ماليش مكان


بحبك

غير معرف يقول...

انا وهى
صديقى اللدودة الابتنكشنى دايما والله وحشتينى على قلبك بس بلاش نكش اوى براحة

غير معرف يقول...

بقى كده هو انا بقيت لدوده طب خليني لضفدع ارقى شويه بلاش دوده دي
كل ده عشان قلت حياتي..البت بتاعتك غاويه معاكسه انا زنبي ايه؟
حد قالها تسمي الاسم ده ولسا ياما تسمعي غزل بالبت...كله هيلغي عمره الا فات ويبتدي حياه جديده وبعد كده يستمر ويستمر ويستمر
اكحقي غيري اسم المدونه بدري ها والا فسوف تندم ندما شديدا
سلام يا حبيبي

غير معرف يقول...

انا وهى
لدودا ضفدع انتى قطة بطلى خربشة وسيبى حبيبى فى حالة ونبى دة سكر وبموت فية وانا حياتى هتستمر بيها
‏ منورة يا اغلى صديقة