الاثنين، 30 مارس 2009

قلب جديد




عشقتك فكنتي أنتي الآه
عشقتك فكنتي أنت قلبي الدامي
عشقتك فكنتى أنتي الدموع
أيها القلب الحزين
أقسمت بقتلك
لن ادعك تأخذني إلى طريق الدموع والآهات
الوداع أيها القلب الملعون
مرحبا بك أيها القلب السعيد
لقد استلمت اليوم قلبا جديدة ملكي أنا فقط
وأقسمت لن يسكن قلبي غير نفسي


هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

عاشقه

ياستي ليه الكلام ده ؟؟

ده كلام زعل ساي

انتي زعلانه عشان كده بتقولي كده

ما تتخذي قرار وانتي حزينه
اسمعيها نصيحه من اخت

وبعدين طولي بالك

كل حاجه بتتحلا

الحياه كده تجارب

نتعلم منها

وكلنا بشر .. انتي برضو بشر

ربنا يسعدك يا رب

ويهون عليك

صافي الود

قلب امراه يقول...

صديقتي منمن
اهلا بيكي تاني وهالمره بشي جديد ومختلف عن كل مره ورغم ما يحتويه هالبوست من عبارات معينه الا انني اشكر الله انك ستعودين كما عهدناكي والاجمل انك ستنبذين القلب الحزين وستتملكين قلبا سعيدا اعتقد انه سيمتلئ بالفرح والسعاده والحب فلا تقسي عليه ولا على نفسك كثيرا
ولا على البشر لاني مؤمنه انه يوجد دائما اناس يستحقون ان نمنحهم قلبنا دون تفكير .
سياتي اليوم والشخص الذي سيخطف قلبك دون ان تشعري واتمنى ان يستحق ذلك
اتمنى لك صديقتي دربا مليئا بالحب والورود والاخلاص
مع حبي
دمتي بكل حب وخير دايما
بعرف انك بتكرهي دمتي دمتي دمتي هههه

هناء يقول...

أتمنى أن تبقى في سعاده دائما ,, فلحب مرغوب وملعون لأي شخص ... شكرا

عاشقة حبيبتى يقول...

ابنوسة

على فكرة سعات حالات الاكتئاب بتاثر على الانسان فى كتابتة او فى حياتة لانة انسان لو محصلش كدة يبقى انا مش انسانة من لحم ودم


اوعدك القصيدة الجاية علشانك هتكون مرح مفهاش حزن


تحياتى لك

عاشقة حبيبتى يقول...

عزيزتى ريم

كم اهوى قلمك بحسك بتكتبى حاجات كدة جامدة وصعبة اوى

انا صاحبة القلب الجديد لكى اكمل مشوار حياتى


دمتى يا اعز صديقة بخير وحب

عاشقة حبيبتى يقول...

هناء

اول مرة تشرفينى فى المدونة وكم انا سعيدة بيكى

تقبلى تحياتى

غير معرف يقول...

صديقتي
لا تبقي الاحزان بالقلب ولا تسكني الاسى بنفسك ...
اذا اردنا انا نكسب انفسنا بالنهاية
نريد ان نحظنا بقليل من كبريائنا وندوس على جرح سحقنا

حافظي على جمال قلبك فهو جميل جدا وبعيد عن كل هذه القسوة

مني اليكي اجمل الامنيات بالسعادة الحقيقية

عاشقة حبيبتى يقول...

عزيزتى انجل

رقيقة الكلمات بشعر ان كلماتك تمتلئ بالصدق وانا اقرائها وليس مجرد مجاملة

اشكرك والقلب طالما نبض فهو يستعيد حيويتة سريعا


تحياتى ودمتى بكل خير وسعادة وربنا يسعد ايامك