السبت، 7 مارس 2009

مشتاقة ليل نهار


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

هناك 22 تعليقًا:

حياتى هتستمر يقول...

حلوة اوى لما تحسى انك عايشة قصة حب بجد
وكمان يكون فيها رمنسية حقيقية والجميل اكتر احساس الحرية
بحبك ياحبيبى

dodo يقول...

حلو قوى.. بجد مؤثر.. بس لية دايما يا عشووقتى بيوصلنى معنى الفراق بين سطورك.

ممووواة.

عاشقة حبيبتى يقول...

حبيبتى وعمرى

يارب يتحقق الاحساس بالحرية ليا وليكى ونعيش مع بعض لاخر العمر اجمل قصة حب

بعشقك للابد

عاشقة حبيبتى يقول...

دودو

والله انتى مفترية الاغنية عسل بس يمكن الاحساس دة بيوصلك لان بخاف من بكرة بحس سعات ان الدنيا مش بتدى الواحد كل شئ فبخاف جدا

لسة برضة المدونة بتعتك فى الصيانة ادينى منتظرة لما نشوف

إيمان قنديل يقول...

الأغنية كلماتها حلوه قوي، بس أنا ما اخدتش بالي هي مين اللي بيغنيها؟

عاشقة حبيبتى يقول...

غرام

الاغنية بتاعة امل حجازى اسمها عينى عليك بجد الشريط دة تحفة كلة اسمة كيف القمر

تحياتى

dodo يقول...

صديقتى العزيزة جدا
رحم اللة امرا عرف قدر نفسة بصراحة انا لا املك هذة القدرة على سرد الكلمات وعلى اختيار الموضوعات الجميلة مثلك ومثل باقى صديقاتنا ...
دا أنا يابنتى بكتبلك الكلمتين دول بالعافية ...كمان يمكن انتى ماتعرفيش كتير عن حياتى بالرغم من انى بحس واللة انك قريبة منى وبتشبهيلى كتير لكن انا يا عشوقة بلاقى وقت للقراءة ليكى بالعافية ....هعمل أية بس... المهم هنشوف ....على فكر انا بعتبرك قلمى اللى بيكتب وعلشان كدة نفسى تكتبي قصة حب بيكملوا مع بعض لاخر يوم فى عمرهم..بس عايزاها تبقى فى مصر مش في اى مكان تانى........

سلام يا عشوقتى
ممموووااة

LORD.M.M يقول...

تحياتي

قد ترغبين في قراءة الرابط

http://www.mohammad-online.com/mohammad/?p=364

http://www.atalah.iblogger.org/?p=171

تحياتي

فوبيا - سايكولاند يقول...

جميل يا جميل

رولا يقول...

تسدقي بالله يا شوشو (دلع عشوقه) انا لسا حالا وصلاني المعلومه وانا عمال اقول هاشاشا وفشاش وكلام في اللزازه اتاريكي يا عشعوشه بتهيأينا للكليب الجامد مووووت الا بيفسد اخلاقنا المعنويه ده
انا كل شويه اشوفه وكل ما بشوفه بعيااااااط وابص للكومنتات الاقي كله فاتح بقه وعامل هاااااا خصوصي البت حياتي الا وصلني نبأ عاجل انها بعد ما شافت الكليب الا مش حلو خالص قررت تقلب اسم المدونه ل حياتي وقفت خالص وانا البي وقف :)))
عالعموم احب ابلغك اني سرقت العمل العظيم بتاعك وتقدري تبلغي عني
كليب لزيز ومهشهش بالفشاش وصباحك عسل باللوز

مشمشي

رولا يقول...

عشعوشه نثيت اقولك الثونج تحفه بجد

عاشقة حبيبتى يقول...

دودو الجميلة

دة يشرفنى ان يكون يكون فى بينا تشابة عجبتنى انى القلم الا بتكتبى بية ماشى يا دودو اتمنى اعرفك اكتر واترجم الا جواكى لكلامات وقصص حب واوعدك هكتب قصة حب مستمرة للابد

تحياتى

عاشقة حبيبتى يقول...

لورد

حاضر هنضم انشاء للحملة الا ضد المثليين وهعمل زى فتوى الدكتورة سعاد صالح الا بتطالب باخصاء الشواذ


ربنا معاكم يارب

عاشقة حبيبتى يقول...

فوبيا


مرسى لزوقك

تحياتى

عاشقة حبيبتى يقول...

رورو

اية يختى حسدانى ان فى حد بيدلعنى دودو مدلعانى ومهيصانى كلكم متغاظين

بحضرلك كليب نار على الاغنية الا بعتتهالى اخت البحر الموسيقى روعة وانا بشكرها بجد عليها ومش هقول اسمها خليها لما تسمعوها كلكم لان ما اعتقدتش حد سمعها قبل كدة


رورو ربنا يديم الصداقة بينك وبين انجل وبين كل الاخوة العرب والاشقاء

يا رورتى اورنج منقط

عاشقة حبيبتى يقول...

رورو

نسيت اقولك ربنا يديم الصداقة والاخوة بجد انتى وانجل فعلا اخوات ياااااااة الا يشفكم بجد يحس بالاخوة دى

انا وحياتى كمان اخوات واصدقاء من وجهة نظر الناس يالهوى باى بقى بكثف

رولا يقول...

هههههههههههههههههههههههه موتيني يا بت من الضحك كني بقى
لسا الصبح انا وهي بنفتكر واحد رحنا نشتري من عنده اسوره..فالراجل يا عيني بكل براءه بيقولي عادي لو تحبي انا اقدر احفر عالاسورة حرفك وحرف اختك..بصينا لبعض واغمن علينا من الضحك :))))))))
معرفش رغم المشاعر الملتهبه والضياع الا احنا فيه..برضه الناس مصممه تخاوينا..كده هنخش على تهمه اكبر والله اكبر..هي حصلت المحارم يختي..
انجل دي حبيبتي وامي واختي وبنتي وصديقتي وروحي وكل حياتي وكل المسميات الرقيقه الا ربنا خلقها..ومن مدونتك العتيده..صاحبه المجد العريق..ها انا اعلن..بعشقققققققققك يا انجل يا روح البي وكل دنيتي

تكونيش عايزه فلوس عالاعلان..والله تعمليها..اصل.......عندك زياده يا بت
تحياتي للاورانج..بقولك ايه ملاقيش عندك عصير فرش اصلي بحب الفرش يا اوختشي خصوصي الاورانج المنقط:)))))))))
الا صحيح مقلتيش هو منقط بابيض ولا باسود $:(للمعرفه فقط)
سلام يا مزه

رولا يقول...

بعدين تعالي..كل مرجع اقرا الاقي فروع..انا حاسه اننا عالشات مش على مدونه:)))
انا في حاجه وحده بس هي الا حرماني النوم..هي دودو القمر الا بتخش تهشكك وتبشكك ومعليه راسك علينا ومحدش عارف يكلمك من يوميها..وبقيتي كلك مناخير بترفرف..فوق في السما..تطلع مين؟؟؟
مين دودو...بت يا حياتي لو مكانك وربنا اولعها..يا اما اطلقها يا تعترف..
والا غايظني اكتر اننا بنتساءل وبنبحث ونمحص وهي ولا الهوا..عادي..
دودو احنا بنهزر طبعا..مفيش بينا زعل..كلنا اخوات هنا:)))) بس انت برضه ارحمي الفضول الا هيقتلنا:))

اغيظك واقول عالسونج..ههههههههههه بس اخاف تمسحي الكومنت اصل ....بدمك

سلام مربع للاورانج

رولا يقول...

بت بت انا عايزه اطلب حاجه..هو مش هنا برنامج ما يطلبه..المدلعون..
بصي وركزي معايا كويس..ركزتي..طب خدي عندك..عايزه روايه..ولا اقولك ملحمه تاريخيه..قصه حب عنيفه ومولعه..ويا ريت كمان بالمره مدافع ورشاشات..وقنابل فسفوريه..عشان الفوسفور عندك شايط النهارده..عايزاها قصه حب ملتهبه..تنتهي بان البطلتين بالنهايه يطلعوا اخوات..ازاي معرفش زبطيها من عندك انت مش هتغلبي..عارفه لو عملتيها..هتبقي ملكه الروايه..

عاشقة حبيبتى يقول...

رورو
عارفة انتى اضناكى النوم لكى تعلمى من دودو وانا اضنانى النوم لكى اعلم من هى الا فى بالى

عموما ارجوكى يا دودو اظهر وبان وعليكى الامان ولو مش عايزة تظهرى على حد اظهرى عليا انا بس انا حلال متخفيش

وهعملك قصة يا بت يا رورو يالهووووووووووووووووووووووووى عزا نجيب محفوظ وحياتك لو عايش مكنش عرف يكتب زيها

وبطلى تريقة وخفى عليا قال ما يطلبة المدلعون

فشكووول يقول...

حلو

عاشقة حبيبتى يقول...

فشكول

مرسى بس هو اية الا حلو الكليب ولا الاغنية

منوردايما