السبت، 14 مارس 2009

أحب تانى ....... مستحيل


هناك 14 تعليقًا:

غير معرف يقول...

احب تاني مستحيل

انا ضد الكلمه قلبا وقالبا

عن تجربه

وربنا يهنيك يا رب

صافي الود

كلام على بلاطة يقول...

عيد ميلادك عيدنا
عيد ميلادك عيـــــــــدنا والكل بيه فرحان
يا اغلى الغاليين يا احلا بشر وانســـــان
وجودك بيسعدنا يا من جاد به الزمـــــان
ويعطى لحياتنا طعم وريحة الفل والريحان
وصرت الاهم لنا ولا رمانه المــــــيزان
وبوكية ورد يغمر حياتنا بالحب والحنان
====================
عيد جوازك
====================
عيد جوازنا يا حبــــــــيبى عيد الاعياد
عشنا الحب حبة حبة وحـــــــبينا الولاد
اللى هيكملوا المسيرة ويصنعوا الامجاد
ونشوف نفسنا فيهم هدية رب العباد
وعيد سعيد يا حب عيد سعيد يا اولاد
نسعد فيه انفسنا واسرتنا والبلاد
وده طريق هنمشيه دون ارتداد
طريق الحب والخير
طريق الحب والاسعاد
فحافظ معايا على العطا والرضا والوداد

كلام على بلاطة يقول...

عيد ميلادك عيدنا
عيد ميلادك عيـــــــــدنا والكل بيه فرحان
يا اغلى الغاليين يا احلا بشر وانســـــان
وجودك بيسعدنا يا من جاد به الزمـــــان
ويعطى لحياتنا طعم وريحة الفل والريحان
وصرت الاهم لنا ولا رمانه المــــــيزان
وبوكية ورد يغمر حياتنا بالحب والحنان
====================
عيد جوازك
====================
عيد جوازنا يا حبــــــــيبى عيد الاعياد
عشنا الحب حبة حبة وحـــــــبينا الولاد
اللى هيكملوا المسيرة ويصنعوا الامجاد
ونشوف نفسنا فيهم هدية رب العباد
وعيد سعيد يا حب عيد سعيد يا اولاد
نسعد فيه انفسنا واسرتنا والبلاد
وده طريق هنمشيه دون ارتداد
طريق الحب والخير
طريق الحب والاسعاد
فحافظ معايا على العطا والرضا والوداد

dodo يقول...

عشوقتى .. طبعا لازم نحب تانى امال ازاى ممكن نعيش ..هى تبقى الدنيا دنيا من غير حب و عشق..
بس لازم نعرف ان حب عن حب يفرق......
عشق بيستنانا وعشق بنستناة وعشق بينسينا العشق اللي عشقناة..

مممموواةة عشوق.....

قلب امراه يقول...

عزيزتي منمن
احب تاني ..مستحيل الاغنيه دي انا سمعتها فين يا ربي فين فين اه افتكرت ده كان واحنا نبص للبحر .. طيب هي دي تتمة قصة فرح الي احنا بنستناها والا اخت البحر لسه ما بعتت الجزء التاني هو فين يا جماعه ..
بس للامانه هالاغنيه كتير حلوه بكلماتها وفي حاجه بالموسيقى وبصوت المطربه بيشد الواحد ليسمعها من جوه قلبه .
تفتكري الي حب مره حب حقيقي يقدر يحب تاني من جديد ؟؟ والا مستحيل ده
الا صحيح هي فين رورو مختفيه ......
الي يعرف يبلغ الي ما بيعرف
اتمنالك الحب الموجود بحياتك يفضل ويزيد ويكبر .
دمتي بخير

رولا يقول...

بخ...خفتي:)))
سمعت في ناس بتسأل عني جيت اجري..ريم انا جيت غطي راسك
عشوقه وحشااااااني موت
ايه التطورات الفظيعه بالمدونه قصص وفيديوهات كل ده وانا مش هنا
نايس سونج وكلها زوء ورقه اما اننا نحب تاني فده معادله صعبه الفكره نفسها مؤلمه جدا بس مش مستحيله
ربنا يخلي كل حبيب لحبيبه وانا عن نفسي هي انجل ومطلعه عيني فاحب تاني طبعا اومبيسبل مليون مره

وحشتوني بجد متبقوش تغيبو:))

عاشقة حبيبتى يقول...

ابنوسة

احب تانى غيرك مستحيل

انا بعتبر الحب الصادق الا بيمتلك الوجدان زى السرطان بيمسك فى الجسم والقلب مش بيسيب صحبة الا على موتة فاى حب بيجى تانى بيبقى حب الروح فرفرة

تحياتى

عاشقة حبيبتى يقول...

كلام على بلاطة

اية الحلاوة دى
كلامتك جميلة جميلة بجد

تحياتى

عاشقة حبيبتى يقول...

دودو

الله الله الله ياست والله احلى كلام منك اية دة كلة

وانتى يا ترى عايشة مع انى عشق بالزبط وانى حب

دمتى بحب

عاشقة حبيبتى يقول...

لووووووووووووووووووووووووول

اخيرا طلعتى دة انا اقربت افتكر نسيتى الا كان والا جاى وهجرتى حمدلله على السلامة يا قمر

ربنا يديم نعمة الحب والرحة ليكى مع انجل

أنا حر يقول...

اولا انا قريت قصة فرح اللي هي قصتك ومش عارف اقولك ايه غير ان بجد القصة مأثرة فيا جدا جدا لاني حسيت بكل حرف مكتوب فيها
اتمنى انك متنسيهاش ابدا
تاني حاجة بالنسبة للبوست ده مستحيل انك متحبيش تاني الا لو هتعرضي قلبك في المزاد على طريقة محمد منير
كالعادة رائعة في كل شيء
تحياتي

رولا يقول...

موني..جيت اصبح عالناس السكر الاقي سرطان بوشي..ايه يا عم الحبيب..طب شوفي كده تشبيه اجمل يا بت..
بصي انا هقولك..هو الحب فعلا لو كان صادق بيتملكنا لدرجه..انه بيبقى النفس الا بنتنفسه والدم الا بيجري في عروقنا واكتر من كده بكتير..
بس الحب مش طرف واحد..ده اتنين بيكملو بعض..فبحال انه واحد جرح التاني..او العلاقه فشلت لاي سبب..فالحياه بتستمر..ولازم تستمر ونكمل..
بننجرح ونتعب ويمكن نحس بلحظات ان الحياه انتهت..بس برضه الحياه بتستمر وبييجي الا يداوي جروحنا ويرجع السعاده لحياتنا من تاني..ويفضل الحب الا فات ذكرى وكل واحد بقى يتعامل مع ذكرياته بطريقته..
انا ريقي نشف يا شيخه من كتر متكلمت..بس برجع اقولك مفيش اجمل من الحب بكل حالاته..بكل المه بكل ما فيه..

ربنا يديم الحب عليك يا قمري وعلى كل انسان بيحب من قلبه

عاشقة حبيبتى يقول...

مساء الخير يا احمد

القصة قصة اخت البحر وانا بشكرها تانى على سمحها بنشرها

انا انا قصدى من الاغنية ان الانسان لما بيحب وبيعشق مستحيل يفكر فى اى حد تانى دة الا قصدتة

شكرا ليك ولكلماتك

دمت بخير

عاشقة حبيبتى يقول...

رورو
فكرى كدة معايا هتلاقى الحب زى السرطان يبدا صغير اوى وبعدها ينتشر فى الجسم يسلام بقى لو انتشر ومسك فى الجسم انسى ولا بالطبل البلدى لما يطلع او لو جزء وتم اسئصالة فبتكون اخطارة بسيطة

معلش يا رورو على التشبية من عاشر القوم يا حبيبتى بقى منهم وانتى عارفة بقى والعارف لا يعرف

ربنا يديم الحب فى قلوب الناس