الخميس، 17 سبتمبر 2009

روح منك لله



خصام ودلال قلنا ماشى
أما دموع وعذاب لا وحياتك
لا هسمح بدموعي تتعذب بسببك
ولا هسيب روحي تتوه من عميلك
طب اعمل فيك أية أقتلك
ولا أوريك الويل وأسهرك

طب وحياتك لكويك بنارك
وهتجرى ورايا وتترجى
وأرجعك ليا من تانى
بس وحياتك توبة
ارجع للعذاب تانى
دة عمري ما شفت معاك الفرح

طب على أية يا واد مجننى
وطالع فيها وهجرني
ياله دوق بقى عميلك
وأتعذب زى ما عذبت قلبي
وبكيت عيوني أيام ليالي
وانت سايق فى دلالك فاكر انك قادر
وريني هتعيش إزاي وروح منك لله

هناك 58 تعليقًا:

بسمة انور يقول...

اوووووووووول تعليق

بسمة انور يقول...

وسعوووووووووووووول بقى
من زمان عايزة اعمل احتلال

بسمة انور يقول...

ياسلام على الاحتلال لما بيكون مع بوست تحفه كده

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

لالالالالالالا انا الاول ماليش دعوة
عااااااااااااااااااا

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ماشى يا بسمه
عااااااااااااا
مش هسمحك بقا

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

انا بحجز مكان لريمان

ربنا يرجعها بالسلامه لينا يارب

بسمة انور يقول...

كلام جميل بجد
واسلوب اجمل

دمت مبدعه

كل سنة وانت طيبه
عيد سعيد

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

وحشتينى قووى
ربنا يطمنى عليكى يارب
وكل سنه وانتى طيبه

اروح اقرء وارجع تانى

بسمة انور يقول...

لالالالالالالالالالا
هو عشق للاحتلال ولا ايه
انا الاول

بسمة انور يقول...

ممكن اتنازلك عن التعليق الاول فى حاله واحده يا انووووس

بسمة انور يقول...

هاتى شكولاتة وسامحينى يا ست انوس
ممكن وقتها افكر اتنازلك

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

الله عليكى ياقلبى بجد هايله قووى

ايه الطاعمه دى
ربنا يكرمك يارب ويهديلك الاحوال
وميكنش حد مزعلك
وتكون مجرد كلمات

اموووووووووووووووووواه
بحبك كتير
سلام ياقلبى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

بسمه مش هعبرك ولا هجيب ليكى شوكلاته
هههههههههههههههه

ومخصماكى

بسمة انور يقول...

يخس عليك
انا اللى زعلت بقى بس هه

عااااااااااااااااااااا
اهئ اهئ اهئ

غير معرف يقول...

بخ
طبعا خفتي صح
عموما انا هاجي تاني بس جبت اقول
هو دا يا وديع

غير معرف يقول...

الله كلمات معبرة عن الحزن القاتل يكون فى ابداعها الرقة والعفوية الجميلة الصادرة من القلب مش ندعى لازم نسيب الايام هى الى تتكلم وصدقنى اكيد هنفتكر كل للحظات الحلوة والجميلة الى مرينا بيها
وهتكون ذكرى بس واكيد هتكون ذكرى ماتتنسيش ولا عمرها هتنتنسي ...

fL0weR-giRL يقول...

ههههههه
عسل اووي
ايه بس التحدي اللي انتي فيه داه بجد 100%
عجبتني روح التحدي اللي انتي فيها

وفعلا منه لله

** تقبلي مروري **

قلب امراه يقول...

صديقتي منمن المتمرده
بجد ايه البوست الحلو عارفاني اموت في التحدي وعاجبني روح التحدي الي هنا
بس ااقلك حاجه هو الحب الجميل ما بيبقاش كده ولا بتكون فيه العلاقه قايمه على مين يربح ومين حيسجل نقطه عالتاني ولو بقا كده يبقى مفيش حب وبقت العلاقه قايمه على اني عاوزه اثبت اني صح وممكن اكسب وممكن اركع الحبيب وقتها تاكدي ان العلاقه من اولها كانت فاشله وعمر الحب ما عرف طريقها
مش بتخيل ازاي الحبيب بيقدر على عذاب حبيبه ......
واجمل مقطع .... وريني هتعيش إزاي وروح منك لله
وحشتيني بجد
على فكره الاغنيه الي حطاها حلوه قوي
كلامها جميل ومعانيها
يالله ربنا يسعدك دايما

رولا يقول...

موووون حبيب العمر والقلب والروووووح ..وحشااااااااااني يا مزتي وايامي عبث من دونك..وعيشتي ضنك
اولا حمد الله عالسلامه نورتي البلوجات..والنت كله..بصراحه كانت ضلمه من غيرك يا البي
ايه يا لوزه..من ساعه مجيتي وانت بتعاني..رجعتيلنا بعياط من اول بوست ودلوقتي قلبتي على غرام وانتقام شويه الاقي الساطور على باب البلوج ومحدش يقدر يحوشك يا حنين..خفي على قلوب عشاقك بعدين البنات تكش..

مالها المزه عليكي..معزباكي ولا ايه؟؟
بصي انا هقولك واتعلمي..خاصمتك ولا تعبريها..وحسسيها ان في سته سبعه واقفين طابور يستنوا الرضا..عايزه تدلع قوليلها معنديش انا الكلام ده..تعيط اشتيريلها مناديل بجنيه..وده اقصى شيء..بجنيه ونص لا لا لا لاحسن تطمع..وبلاش تهور وقتل ودبح احنا عايزينك يا قمر..
بت انا حاسه نفسي بغرفه تعذيب..قتل وكوي ونار مفيش شبح..؟؟طب ميه سخنه وميه ساقعه؟؟
فكرتيني بعبد الحليم وهو بيغني (عمرك ما شفت معايا فرح)يا اختي عمرك ما شفتي معاها الفرح..طب انت ايه الا جبرك متشوفيلك حد تاني عالاقل يوم نكد ويوم فرح..بصي انا هشوفلك حته فرايحي بالوانات على زوئي تهشتكك وتهننك وتدلعك..هتدعيلي بازن الله..

طب صحيح على ايه..ده الستات الخمسه بجنيه..وتنين ونص بنص جنيه..وفي عرض بمناسبه العيد..خدي سبعه ونص بجنيه و4 قروش..يعني مفيش داااااااعي لكل العذاب ده..

وروحي منك لله يا شيخه عالبوست الا كله دم..ايه ده..قلتلك نزلي بوست زي الخلق عشان الاقيلي نفس اعلق تروحي منزلالي بوست تهديد..

كل الكلام ده للبت حياتي..بس بيني وبينك تستاهل بعد ما مصت دمي انا شايله منها جاااااااامد..حد يحب فامبير يا بت..؟؟؟

وحشتووني انت والبت حياتي..بس بعيدا عن البوستات المرعبه..

كل سنه وانتو طيبين وحياتكم كلها دبح وقتل اقصد حب وعشق:)))))))

امممممممممموه دي بتاعه العيد اصل بوزع عالحبايب بوس..

رولا يقول...

تنويه..

عشان محدش ياخد على خاطره مني ويفهمني غلط..عشان حكايه الستات الخمسه بجنيه فانا عايزه انوه ان النوعيه دي بس الصيني ..انت فاهمه :))) مع اني مع الحاجات الديسبوزيبل بصراحه
يا صبايا بمزح انا والله..مفيش بعد اللزقه العربي..ومكفوله لعشرين سنه..ومش بتبطل رغي ومش بتحل عنك..ومش بتبطل نق..وميزات كتيره اووووي متتعدش....يااااااا رب خليلنا العربي...

SaMoNa يقول...

ازايكككةايه الغيبة دي,شكرا على الكلام الجميل دى أصل جا فوقتو,بلا حب بلا نيلة خذنا منو ايه غير الوجع.مستنياكي شكرا

عاشقة حبيبتى يقول...

بسمة انور

اولا انا بعتلك الشوكلاتة وصلت ولا لا محدش يجى عندى ويزعل ابدا

ثانيا تسلمى وكل سنة وانتى بالف خير عيد سعيد


تحياتى

عاشقة حبيبتى يقول...

انوسة

وحشتينى كل سنة وانتى طيبة يا قمر
محدش يقدر يزعلنى دة انا مون

وتانى مرة وصلى سلامى لريمان لانها وحشتنى اووووووووووى بجد وقوللها تهتم بصحتها كلنا عايزنها

عيد سعيد

عاشقة حبيبتى يقول...

سالى

تصدقى اترعبت دة انا قفزت من الخضة وقولت يا مامى

منتظراكى يا قمر

عاشقة حبيبتى يقول...

ايمى

الاهات التى يطلقها القلب تجعل الدعاء والبكاء مجرد ترضية للقلب على الظلم الذى يقع علية


تحياتى يا عازفة الاهات

عاشقة حبيبتى يقول...

وردة البنات

لازم يكون الانسان جواة تحدى لان الاستسلام يجيب احباط والاحباط يؤدى الى الاكتئاب والاكتئاب يؤدى الى الموت المفاجئ

كل سنة وانتى طيبة وعيد سعيد

عاشقة حبيبتى يقول...

ريم اغلى الاصدقاء بل كل الاصدقاء

مش بيعجبنى فيكى الا رومانسيتك ونبى بحسك كدة من ايام ليلى مراد والحب الا بينها وبين حسين صدقى

الواحد لو ينجرح هيسامح طبعا بس اكيد مش بمزاجة علشان ينسى ويكمل الحياة وبعد كدة الحياة بتنسى وينسى ان فى شئ مر فى حياتة وجرحة اساسا


كل سنة وانتى طيبة يا ريم

عاشقة حبيبتى يقول...

رولا وحشتينى يا من اشتاق اليها دائما فى وجودها وغيابها

انا لازم اقطع فى قلوبكم كدة علشان اشوف التعليقات الحلوة دى دة انا وربنا لو كتبت كلام حلو مش هلاقى حد يقولى سلام عليكم فانا بقطع قلبكم علشان كمان يومين نزلة بمفاجئة


بقى البنات بقرش وربنا انا لو من البنات اقطعك حتت بس انا سيباكى للمزززز هى تقطعك ولا كفايا اسيبك لريم هتقطعك اصل ريم مدافعة عن حقوق النساء فى الوطن العربى


نيجى بقى للمهم انا صافى مقدرش اقولها روحى منك لله مهما تعمل فيا مستحيل اقولها كلمة زى كدة لان لو دعيت عليها يبقى بدعى على نفسى ، وهى مش بتعمل شئ دة قلبى وحبيبتى وكل حياتى هى بتعمل كحك وبسكويت بس

عارفة اذا فى يوم خصمتنى يبقى العالم خصمنى لان هى كل العالم ومستحيل حد يعذب نفسة انا مش بحبها انا بعشقها وعايزة اعمل قاموس بمعانى جديدة للحب يبقى ليها هى وبس

انا مش عايزة من الدنيا الا صافى وبس تخيلى لما تحبى انسانة ويجتمع فيها العالم كلة هى الحب وهى الدنيا وهى انا

انا شكلى هفضل اكتب عن صافى مش هينفع اسكت ، وعايزة الحق اعلق للناس والحق ابلغ ريم تيجى ترد على الا مكتوب لان افتكرتنى زعلت اصل هى متاثرة جدا من الكلام عن الستات الصينى والعربى هى الستات الصينى مش ستات ولا اية


كل سنة وانتى طيبة يارولا عليكى وعلى الاسرة ولكل الاهل والاحباب

اممممممممووووووووواة ليكى انتى وريم بس حد تانى لا مش بحب اوزع بخاف من انفلونزا الخنزير


عيد سعيد

عاشقة حبيبتى يقول...

رولا
رولا
رولا

خبر عاجل
امممممممممممممموووووووووواة ليكى انتى بس ريم عندها سخونة ورشح وصداع لحد ما نتاكد ان الوضع امن نكتفى بقبلات العيد لكى انتى فقط بس لو تحبى انتى تخاطرى بحياتك مافيش مانع


نكشة على الماشى

عاشقة حبيبتى يقول...

SaMoNa

حلو ان جة فى وقتة بس قوليلى مين مزعلك اخبارك اية واخبار الحب اية معاكى

عيد سعيد تقبلى تحياتى

MaJnOnA يقول...

هاااي انا جديدةهون قريت كلامك الصراحة عجبني وعجبني التحدي الموجود عندك
تحياتي

رولا يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مجنوووووووووووووووونه رسمي بس بحبك وبموت فيكي

عاشقة حبيبتى يقول...

مجنونة

نورتى المدونة ومبروك عليكى المدونة حاولت ادخل اعلق عندك بس عندك مشكلة فى الاعدادت ياريت تغيرى الاعدات علشان نقدر ناتى نعلق

اشكرك على كلمات واسعدنى اعجابك بالتحدى


تحياتى

غير معرف يقول...

تصدقس زعلت
ولا قبلة ليا
ماشي ماشي
انا ماشية

MaJnOnA يقول...

انا وهي احلى سلام الك

MaJnOnA يقول...

عاشقة حبيبتي

ما بعرف شو المشكلة الموجودة عندي

الاعدادات كلها مضبوطة حاولي مرة

تانية يمكن تقدري تدخلي وخبريني ها

:)

عاشقة حبيبتى يقول...

رولا الغالية

عارفة انك بتحبينى وبتموتى فيا دة عشرة عمر وصداقة سنين ربنا يديم المحبة يارب ، بس معرفتش مجنونة لية ؟

هههههههههههههههههههههههههههه


منورانى يا لولو

عاشقة حبيبتى يقول...

سالى

تصدقس جديدة انا كدة مش مصدقة خالص

عموما قبلاتى لكى ولا تزعلى بس اكيد القبلات ليكى غير قبلاتى لرولا شكلى هضرب من كتر القبلات الا بوزعها

تحياتى

عاشقة حبيبتى يقول...

مجنونة وانا وهى

اية دة احلى سلام ل انا وهى هى رولا طلعت بنت بلادك برضة زى ريم ربنا يزيد ويبارك


سلامات يا انا وهى شوفتى انا اجدع منك بوصل السلامات انا حمامة المراسيل

مجنونة فى شئ غلط فى الاعدادات ارجوكى اتاكدى منها حاولت بس مش زابط شوفى اعدادات التعليق غيرى الاختيارات

منورين دائما

MaJnOnA يقول...

عاشقة حبيبتي

الصراحة ما بعرف اذا كانت انا وهي بنت بلدي او لا بس لانها قالت عليكي مجنونة انا بعتلها احلى سلام لاني ما بسلم الى على الي بيحبوا المجانين
هذا قصدي ههههههه

تحياتي

عاشقة حبيبتى يقول...

مجنونة

انتى تسلمى زى ما تحبى ياسلام انتى شكلك من لبنان على ما اعتقد كدة مش هتبقى بنت بلدى

عموما منورة من اى مكان كنتى من لبنان من سوريا من الشمال من الجنوب المهم كلنا عرب فى النهاية

اسمك اية ؟

رولا يقول...

اييييييه ده؟ هي مجنونه بنت بلدي...بالحضـــــــــــــن يا بنت بلدي..انا اصيله جدا وبموت في بنات البلد..
موووون ..هاتي كل البوسات الا اديتهملك من ساعه معرفتيني..هديهم لمجنونه..وانا والله يا مجنونه بعشق الجنون..والمجانين..
اهلا وسهلا فيكي بارض الجنون..اتشرفنا بمعرفتك

مون
مون
مون
مون


انزلي تحت

حد شايفنا؟؟؟



امممممممممممممممممممممممممممممموه

MaJnOnA يقول...

عاشقة حبيبتي

هايدة نورك يا عزيزتي انا اسمي

مجنونة هع

واذا بدك تعرفي انا من وين فانا والله

من هون اكيد ما بتعرفي وين هون لانو

شكلك عاقلة وما بتفهمي بلغة

المحانين بس تعرفي بما انو انا وهي

قالت انو انا بنت بلدها راح اكتب في

مدونتي انا من بنت بلدي وراح شوفي

هع هع

MaJnOnA يقول...

انا وهي

ايوا انا من بنت بلدي عن جد دولة

حلوة ما؟

هع احلى سلام الك انا وهي يا عاشقة الجنون

وانشاء الله تقبليني اخت وصديقة الك

رولا يقول...

مجنونه والنبي بلاش اشاعات مغرضه..مين قالك انو عاشقه عاقله...دي هي الا ابتدعت الجنون..واي حد يعرفها لازم يتجنن فيها..اساليني انا:)))

عموما مجنونه..اهلا وسهلا فيكي من مطرح ما جيتي..شكلك ما حابه اصلا تتزكري



مون قولي للبت حياتي تيجي تعلق عالبوست:)))))))لووووو.. كان عندها الجراه...

سلام يا حب

اقصوصه يقول...

كل عام وانتم بخير

تمنياتي بقضاء عيد سعيد

ghorBty يقول...

كل عامـ وانتمـ في قائمة الابرار الخاشعين

كل عامـ وانتمـ عون للضعفاء والمحتاجين

كل عامـ والسنتكمـ تلهج بذكر الله الجليل

كل عامـ وهناكـ ملك ينادي ان الله قد جعلكمـ من المعتوقين ..

كل عامـ وانتمـ بخير ..

أبنوسة يقول...

عشوقة ... بعيد عن البوست

كل سنة وانتي طيبة

وبصحة وعافية

ربنا يحقق كل امانيك يا رب

صافي الود

أحمد الصعيدي يقول...

كل عام وأنتم بخير
عيد سعيد

عاشقة حبيبتى يقول...

رولا الا مجننانى

اية دة فى اية قال انا مجنونة والا انتى عملتية انبارح مش جنون دة انتى لا فى قبلك ولا بعدك دة انا اتعلمت الجنون منك

كل سنة وانتى طيبة وعيد سعيد عليكى يارب

عاشقة حبيبتى يقول...

مجنونة

منورة سواء من هنا ولا هناك من الشمال او الجنوب من صحر كان او بستان

عيدك سعيد

عاشقة حبيبتى يقول...

اقصوصة

عيدك سعيد ومبارك عليكم نورتينى واتمنى اشوفك دائما


تحياتى

عاشقة حبيبتى يقول...

غربتى

كل عام وانتى بخير وعيدك سعيد وتقبل الله منا ومنكم خلال شهر رمضان صالح الاعمال


تحياتى

عاشقة حبيبتى يقول...

ابنوسة

وحشتينى كل سنة وانتى طيبة عيدكم مبارك ويارب تكونى قضيتى عيد حلو


دمتى بكل الحب

عاشقة حبيبتى يقول...

احمد الصعيدى

مبروك الخطوبة وعقبال الجواز وعيد سعيد


تحياتى

غير معرف يقول...

انا مني من مصر ممكن اتعرف عليكم

التميز المثالي للخدمات المنزلية يقول...


شركة تاج للتنظيف بالدمام 0551844053

شركة مكافحة حشرات بالدمام

شركة رش مبيدات بالدمام

شركة تنظيف شقق بالدمام

شركة تنظيف فلل بالدمام

شركة مكافحة حشرات بالخبر

شركة تنظيف شقق بالخبر

شركة تنظيف بالدمام

شركة تنظيف سجاد بالدمام

شركة مكافحة حشرات بالاحساء

شركة مكافحة النمل الابيض بالاحساء

شركة مكافحة حشرات بالجبيل

شركة تنظيف سجاد بالجبيل

شركة مكافحة النمل الابيض بالجبيل

شركة تنظيف منازل بالجبيل

شركة رش دفان بالدمام

شركة مكافحة النمل الابيض بالدمام






Unknown يقول...

good post
شركة مكافحة النمل الابيض بالدمام

شركة مكافحة حشرات بالدمام